Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za kupovinu koja je obavljena putem internet prodaje, neophodno je da podnesete pisani zahtev za reklamaciju (Link) Odgovor na podneti zahtev, sa dokumentima i uputstvom za podnošenje reklamacije će biti dostavljen na email adresu koju ste ostavili putem popunjavanja zahteva. Odgovor na podnetu reklamaciju, takođe, ćete dobiti na email adresu u predviđenom zakonskom roku.

1 – Reklamacioni list štampati, popuniti i potpisati te zajedno sa proizvodom koji je predmet reklamacije i dokazom o izvršenoj kupovini poslati na adresu Prodavca (Bulevar Mihajla Pupina 10E lokal 17 Visoko prizemlje) sa naznakom ,,reklamacija,, ili fizički dostaviti na navedenu adresu. Ukoliko Potrošač proizvod šalje posredstvom kurirske službe troškove slanja snosi Potrošač.
2 – Proizvod koji se reklamira mora biti čist, a reklamacioni list čitko popunjen;
3 – Ukoliko Potrošač u reklamacionom postupku, navede netačne podatke i usled toga Prodavac ne bude u mogućnosti da ga obavesti o odogovoru na reklamaciju ili ne bude u mogućnosti da završi reklamacioni postupak u zakonskom roku, Prodavac se neće smatrati odgovornim za prekoračenje roka;
4 – U slučaju kada je reklamacija odbijena kao neosnovana, potrošač ima mogućnost vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje spora, a u skladu sa članom 55 stav 12 i čl. 149 do 169 Zakona o zaštiti potrošača „Sl. glasnik RS“, br 88/2021;
5 – Ukoliko je reklamacija odbijena kao neosnovana, potrošaču se šalje kurirskom službom reklamirani artikal na adresu navedenu u reklamacionom listu, o trošku Potrošača. U slučaju da potrošač ne preuzme predmetni artikal u roku od 60 dana od dana prijema obaveštenja o odbijanju reklamcije prodavac je ovlašćen da taj artikal koji nije preuzet rashoduje;
6 – Potrošač je svojim potpisom na Reklamacionom listu potvrdio da je dobrovoljno dao pristanak u vezi reklamacionog postupka i da ovlašćuje prodavca da može obrađivati sve date podatke u cilju formiranja evidencije o primljenim reklamacijama koja se vodi u skladu sa članom 55 stav 6 Zakona, i da neophodne podatke može objaviti/obelodaniti samo na zahtev ovlašćenih lica nadležnih državnih organa; Podaci koje je Potrošač dao u reklamacionom postupku služe isključivo za ostvarivanje prava na reklamaciju i ispunjenje obaveza Prodavca.

Reklamaciju možete podneti i lično sa računom/otpremnicom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate na adresi Bulevar Mihajla Pupina 10E lokal 17 Visoko prizemlje. Rok za podnošenje reklamacije važi 24 meseca od datuma kupovine.